domingo, 9 de enero de 2011

Recorregut Publicitari

Opi

Anunciant:Loewe
Títol: Para hombre
Descripció: Apareix un famós torero español, que és símbol d'elegància. Tot està a escala de grisos excepte el perfum que es troba a baix a la dreta. Les lletres són Serif, de l'estil clàssic. Tot plegat (lletres, fotografia i color) per donar prestigi i classe.


Client: Ing Direct.
Títol: No es que esté siguiendo un cliente. ¡Es que hay muchos!
Descripció: amb el taronja de color principal, el blanc per a les lletres pal sec i els marges i el blau pel logotip -lletres de les quals són amb serifa, es crea una composició harmònica únicament a base de text centrat.

  Client: Clínica masculina europea
Títol: Vuelve a disfrutar del sexo
Descripció: simple i directe, hi apareix el titular en gran al mig del cartell. A la dreta la informació relacionada amb la cínica en qüestió i a l’esquerra un fotografia il·lustrativa.


Client: Splau.
Títol: Splau reinventa el cine!
Descripció: aquest cartell aprofita la mascota del centre comercial per afegir elements propis d'una tarda de cinema -beguda, crispetes, etc. El fons és blanc i el marge de la composició de color verd, agafant la mateixa tonalitat que el logotip. Aquesta obra ubicada al lateral d'un quiosc es tracta d'una peça "contemporània", ja que transmet el mateix llenguatge que es parla al carrer "cine!".


Client: Banc Sabadell.
Títol: Una empresa necessita un bon gestor per obtenir resultats. Els teus diners, també.
Descripció: cartell elaborat en escala de grisos -excepte el logotip, que és blau corporatiu- que ens recorda a les obres mestres del creatiu publicitari Bill Bernbach.


Transport


Client: Vodafone
Títol: Unim per a unir
Descripció: situat a la part de darrere d’un autobús. Cartell en color vermell (el corporatiu) i amb el copy en lletres blanques. Hi apareix poca informació (el preu i l’eslògan).

Client: Emon
Títol: La llave de Sarah
Descripció: cartell que decora un autobús. Als laterals de la peça veiem dos imatges de la pelicula amb els marges lleugerament difuminats i al centre la informació sobre el film, amb lletres de serifa.

Client: http://www.busateu.org/
Títol: Probablment déu no existeix. Deixa de preocupar-te i gaudeix la vida.
Descripció: cartell que decora un autobús. Anunci clar i simple amb topigrafia de tres colors i sense imatges. Missatge que ha portat rebombori als mitjans de comunicació.


Cartell

Anunciant: Barri de Sant Antoni
Títol:Emociona't amb Sant Antoni
Descripció:D'estil modern, amb icones que reconeixem els contemporanis. l'anunci està compost de unes imatges quasi simètriques. Un perfil d'un home i una dona que tenen el cabell format per icones que representen coses que podem trobar al barri. Els colors són molt neutres, mig apagats i la ltipografia és molt fina i de pal sec. Un estil post-modern, una mica futurista.

Client: Tradicionarius
Títol: Tradicionarius. Festival folk internacional
Descripció: 6 lones situades juntes. Combinant els colors magenta, groc i negre i presentant poca informació, més aviat imatges de músics.

 Client: El zapato rojo.
Títol: El zapato rojo.
Descripció: els creadors de la peça han jugat amb el títol de l'exposició per tal de crear un cartell amb característiques constructivistes: els colors, les línies rectes de la sabata, la tipografia, etc.


Punt de venda



Client: Call of Duty per a XBOX 360
Títol: Call of Duty Black Ops
Descripció: plv situat a l’entrada d’una botiga de videojocs. S’hi veu un personatge, hi apareix el preu i la caixa del producte també.

Client: MACBA.
Títol: Benvingut a casa per 10€.
Descripció: en el cartell d'estil minimalista trobem text amb caixa a l'esquerra i un quadrat centrat. Es fa us de dues tintes (vermella i negra) i la seva mida és curiosament més allargada que els altres cartells.

Client: Donuts
Títol: Tiernos toda la semana.
Descripció: Anunci situat en una cadena d'un supermercat. Text i imatge molt clar i senzill. Destacar les ratlles del fons que ens remeten a les utilitzades en molts cartells polítics constructivistes.