La Publicitat sempre ha buscat inspiració en diversos estils artístics i el constructivisme, tot i remuntar-se als anys 1913, ha sigut imaginari per a moltes campanyes. A continuació, presentem un recull de peces significatives dins del món de la comunicació.
Ecla. No quema el calzado.
Packaging
Ecla. No quema el calzado.
Caixeta metàl·lica per a betum.
AUTOR: Anònim.
ANY: 1920.
GROOM. Embolcall de caramel.
AUTOR: Anònim.
ANY: 1924.
LOS DOS ABUELOS. C. Marx – P. Iglesias.
Embolcall de fulles d’afaitar.
AUTOR: Anònim.
ANY: 1930
MASAGE HIGIENUS.
Etiqueta de masaje.
AUTOR: Anònim.
ANY: 1930.
MUNDIAL.
Embolcall de xocolata.
AUTOR: Anònim.
ANY: 1930.
Imatge Corporativa
ETIQUETA.
Gran Hotel Iberia.
AUTOR: Anònim.
ANY: 1950.
Disseny Editorial
MACK-WAN Y EL FANTASMA.
Portada de novela.
AUTOR: Anònim.
ANY: 1920.
REVISTA ALGO.
“Ferrocarril aéreo”.
AUTOR: Anònim.
ANY: 1931.
Polònia http://www.tv3.cat/polonia
Colors vermells i taronjes, gratacels i ratlles que s'obren cap al cel, soldats, avions i tipografia típica dels cartells de propaganda política del constructivisme.
Color vermell i un soldat per anunciar de manera constructivista que "¡Todos los precios al suelo!".
FRANZ FERDINAND http://www.franzferdinand.co.uk/
El cantant anglès Franz Ferdinand va utilitzar per a la caràtula del seu darrer disc, una imatge d'un cartell militar de Ródtxenko. També va utilitzar imatges d'inspiració constructivista per a altres elements promocionals del seu àlbum (com es pot veure al següent vídeo).